جستجو

کالای خواب

 

کالای خواب

کالای خواب، همان طور که از نامش نیز مشخص شده به مجموعه وسایلی گفته می شود که برای داشتن یک خواب آرام و راحت به آنها نیاز دارید. علاوه بر این، وجود این ابزار به شما کمک می کند تا دکوراسیون منزل خود را زیباتر سازید.

 

کالای خواب روسو

این کالاها در حال حاضر با تنوع بسیار بالایی طراحی و تولید می شوند و روانه بازار مصرف می گردند. این ابزار شامل روتختی، ملحفه، پتو، بالش، کوسن، لحاف، و تشک هستند. این امکان برای شما فراهم شده که بتوانید هر کدام از این اجزاء را در رنگ و طرح های متنوعی خریداری کنید.

جنس این محصولات نیز در انواع مختلفی وجود دارد. بنابر این قیمت آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است. شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه ای که در اختیار دارید به خرید ست کامل خواب دست بزنید. در ادامه به معرفی انواع کالای خواب خواهیم پرداخت.

 

ست روتختی

سرویس و یا ست روتختی یکی از بخش های اصلی تشکیل دهنده کالای خواب است. این محصول در انواعی از طرح ها تولید می شود و خود شامل کاور ملحفه تشک، کاور ملحفه لحاف، کاور بالش یا روبالشی، کاور کوسن، لحاف، روانداز تابستانی و کاور دورچین تخت خواب است.

شما می توانید این محصولات را در رنگ و طرح هایی خریداری کنید که با دکوراسیون منزل و اتاق خوابتان هماهنگی داشته باشد.

 

پتو

یکی دیگر از اجزای ست کامل خواب، پتو است. این محصول در انواع مختلف پشمی، پنبه ای، ۲ لایه، الیاف ارگانیک، مسافرتی و... تولید می شود. این محصول باید نرم بوده و عایق مناسبی برای گرما باشد.

لطافت پتو نیز عامل بسیار مهمی است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید.

 

بالش

بالش کالایی است که می تواند از سر و گردن در هنگام خواب حفاظت کند. بنابر این محصول بسیار مهمی است. برخی از این کالاها نیز به منظور حفاظت از بدن در هنگام نشستن تولید شده اند. این محصولات را می توانند از جنس پر و یا الیاف تولید کنند.

برخی از بالش ها نیز از جنس فوم و یا لاتکس به وجود آمده و برخی از جنس میکروژل تولید شده اند. این کالاها، اشکال استوانه ای، مستطیلی و... دارند. هر کدام از این محصولات ویژگی های مخصوص به خود را داشته و برای برخی از مصارف مناسب ترند.

بنابر این شما می توانید با توجه به نوع نیاز و مصرف خود بالش مناسب از جنس مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

 

کوسن

در یک ست کامل خواب، کوسن نیز به چشم می خورد که شکل و ظاهر آن به بالش شباهت داشته و کارایی آن را نیز دارد.این محصولات به طور معمول با پشم، پر، الیاف پلی استر و... پر می شوند. بیشتر افراد از این کالا به منظور نشستن استفاده می کنند و یا برای این که بتوانند به راحتی زانو بزنند و یا زاویه صندلی را نرم و راحت سازند از این کالا استفاده می کنند.

برخی از کوسن ها به صورت تزیینی ساخته شده و از جلوه و ظاهر بسیار شکیل تری برخوردار شده اند. این محصولات با استفاده از پوشش های طرح دار ایجاد می شوند و می توانید از آن ها به عنوان دکوراسیون مبلمان نیز استفاده کنید.

 

لحاف

در یک ست کامل خواب، لحاف اهمیت خاصی دارد. لحاف معمولا پارچه ای است که با الیاف و به صورت مشبک دوخته می شود. شما می توانید از لحاف مانند پتو استفاده کنید و همان کاربری را از این محصول هم انتظار داشته باشید.

وجود لحاف با طرح و رنگ مناسب، زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل و اتاق خواب شما خواهد داد و گرمای مورد نظرتان را نیز تامین خواهد کرد.

 

تشک

تشک ها دیگر اجزا به کار رفته در کالای خواب هستند. این محصولات در بیشتر موارد با ارتفاعی در حدود ۲۰ تا ۵۰ سانتی متر تولید می شوند و سایزهای مختلفی هم دارند. شما می توانید تشک را با سایز یک نفره و یا دو نفره انتخاب و خریداری کنید.

این محصولات از نظر کیفیت با یکدیگر اختلافاتی دارند و نوع آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است. تشک ها در انواع مختلف فنری، اسفنجی، بادی، آبی، لاتکس و... طراحی و تولید شده و در اختیار خریداران قرار می گیرند.

 

ملحفه

ست کامل خواب بدون ملحفه ناقص است. ملحفه ها پارچه هایی بسیار نرم دارند و لطافت آن ها نیز قابل توجه است. این محصولات در برابر مواد شوینده مقاومت می کنند. بنابر این پس از شستشو تغییر رنگ نداده و کیفیت آن ها کاهش پیدا نمی کند.

این محصولات قیمت های مختلفی دارند. قیمت آن ها بر اساس میزان کیفیتشان در نظر گرفته شده، بنابر این هر چه ملحفه شما کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت بالاتری هم دارد، اما اطمینان دارید که این کالای خواب، رنگ خود را تغییر نداده و زیبایی آن نیز همیشگی است.

 

مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تصویر  سرویس ملحفه کاور خواب دو نفره سایز ۱۶۰

سرویس ملحفه کاور خواب دو نفره سایز ۱۶۰

سرویس ملحفه کاور خواب آجری با مغزی دوزی مشکی شامل : کاور روتختی (لحاف) - کاور تشک کش دوزی شده - ۴عدد روبالشی
5,800,000 تومان
تصویر  سرویس ملحفه کاور خواب دو نفره سایز ۱۶۰

سرویس ملحفه کاور خواب دو نفره سایز ۱۶۰

سرویس ملحفه کاور خواب نسکافه ای با مغزی دوزی مشکی شامل : کاور روتختی (لحاف) - کاور تشک کش دوزی شده - ۴عدد روبالشی
5,800,000 تومان
تصویر  سرویس ملحفه کاور خواب دو نفره سایز ۱۶۰

سرویس ملحفه کاور خواب دو نفره سایز ۱۶۰

سرویس ملحفه کاور خواب کرم با مغزی دوزی مشکی شامل : کاور روتختی (لحاف) - کاور تشک کش دوزی شده - ۴عدد روبالشی
5,800,000 تومان
تصویر  سرویس ملحفه کاور خواب دو نفره سایز ۱۶۰

سرویس ملحفه کاور خواب دو نفره سایز ۱۶۰

سرویس ملحفه کاور خواب خردلی با مغزی دوزی مشکی شامل : کاور روتختی (لحاف) - کاور تشک کش دوزی شده - ۴عدد روبالشی
5,800,000 تومان
تصویر  سرویس ملحفه کاور خواب دو نفره سایز ۱۶۰

سرویس ملحفه کاور خواب دو نفره سایز ۱۶۰

سرویس ملحفه کاور خواب دو رنگ کرم و سبز شامل : کاور روتختی (لحاف) - کاور تشک کش دوزی شده - ۴عدد روبالشی
5,800,000 تومان
تصویر  سرویس ملحفه کاور خواب دو نفره سایز ۱۶۰

سرویس ملحفه کاور خواب دو نفره سایز ۱۶۰

سرویس ملحفه کاور خواب دو رنگ سبز و خردلی شامل : کاور روتختی (لحاف) - کاور تشک کش دوزی شده - ۴عدد روبالشی
5,800,000 تومان
فیلترها
Sort
display